Ikastola sortu zenetik 3 urtero guti gora behera proiektu berri bat sortzen saiatzen gira, ikastolako, irakasle, langile, eta burasoen artean.

Lehen urteetan ikastolako oinarriak finkatu genituen.

Huna proiektu honen deskribapen eskema.

Proiektu honen haritik sortu zen ikastolaren aurkezpen liburuxka webgune huntako Aurkezpen atalean aurkituko duzue, Pedagogia deitu dokumentua da.

Ondotik, elkarlanetik sortu proiektua ETXEA deitu ginuen. Proiektu hau hasi ondoan, bazterrerat utzi ginuen ikastola berriaren eraikitzeari lotua baitzen eta hau luzatu baitzen.

Aurten segitzeko asmoa genuke…

Huna idazkia:

Eramana izan den azken lana webgune baten sortzearen inguruan egin da, bisitatzen ari zaren hau funtsean!

Begira:

Eskema osoa ikusteko:  eskola proiektuak

Aurten, irakasleek ideia berriak ditugu, zailtasunetan diren haurren inguruan egitea, sexismoa edota gorputzaren errespetuaren inguruan, edo dena batera… ikusiko. Lehen bilkura apirila aitzin egin nahi ginuke.