0 Comment
Jonen etxera joan niz, jostatu gira eta han jan dut. Jean Clauden laguna jin da eskailerren egitera eta maxinak bazituen. Uhainaren etxera joan niz eta jostatu gira.
0 Comment
Larunbatean pilota entrenamendurat joan naiz, gero legoetan aritu naiz. Atsaldean baratzean ama lagundu dut. Igandean ostaturat joan naiz eta gero Mattinen etxean lo egin dut .
0 Comment
Asteburu hontan, etxean egon naiz. Nere gatuekin, Nia eta Rosa, jolastu naiz. Ahuntzaz okupatu naiz ere, Xilintx eta Tuduie deitzen dira . Aita eta amarekin sukaldatu dut gomitak genituelako igande eguerdiko. Bukatzeko bustina eta hostozko ttattola ttiki bat eraiki dut hontzarendako.  Aste buru on bat ! Leiane
0 Comment
Ibiagoitzean joan naiz Roc eta LLuc-en urtebetetzera ikastolako beste haurrekin. Eta igandean Tiago eta Elliot nere beste bi lagunen urtebetetzeak ospatu ditugu.
Gehio irakurri >>
Asteburu hontan, hotza iritsi da baina eguzki izpi batzuk ikusirik familiarekin itzuli bat ematera joan gara Behaskaneko lakuaren inguruan. Etxera itzultzean, sua piztu eta goxo-goxo egon gara jolasean eta izeia apaintzen. Asteburu oso ona izan da.
Gehio irakurri >>
Larunbat  goizean egurrezko etxola egin dugu. Arratsaldean joan gira promenatzerat, Oilatagarreko itzulia egin dugu. Justinen etxe aintzinean pasa gira, bere zorionak ziren, eta goxokiak eskaini dauzkigu. Igande goizean aitarekin liburuak irakurii ditugu kanpoan. Arratsaldean egurrezko kabanan jostatu gira Lore, Nahia, eta Jonerekin. Asteburu goxoa pasa dugu. Larunbat goizean, egitarau...
Gehio irakurri >>
Igandean nire urtebetetzea ospatu dugu. 5 urte egin ditut. Kapla urdinak eta gorriak ukan ditut, abereak ere. Bazkaltzera jin dira Izturitzekoak, amatxi, aitatxi eta amama eta joan gira ibiltzera Johanerekin biak bakarrik. Zinemara joan nintzen filme baten ikustera. Argazki bat hartu nuen, Tigru eta Pitxitxirekin; Bielsa barnean zen.