ERLEAK

4 astez erleen munduan murgilduko gira. Hegaldi on!

Ama ikastola

Elkarbizitza

Pei eta Luma erleen abenturetatik abiatuz, elbarritasuna aipatu dugu: Zer da? Nolakoa izan daiteke? Zer badakigu hortaz? …

Amandinen eztia irakurri dugu. Triste naizelarik zerk ekartzen daut zoriontasuna? galderari erantzun diogu, bakotxak bere afitxa osatuz.

Eskulanak

Azalak margotu ditugu kaieran emaiteko eta denen artean erlauntza osatu dugu!

Tailerrak

Tailer desberdinak egin ditugu erleen inguruan:

• kolaketa

• espazioan kokatzea

• motrizitatea

• grafismoa

2.zikloa

Zientziak

Talde ttipika, gure lanak aurkeztu ditugu:

Kirola

Erleak polena biltzen ari izan dira kanaxkan eta gure egungo erle trebeenak… Yuri, Ioritz eta E

naut izan dira!

Artea

Belarra landatu dugu. Orearekin egin erleak hortan xixtatu ditugu.

3.zikloa

kirola

Kirolean ere erleak bilakatu gara “erleak pasa” jolasean arituz!

Frantsesa

Les CM1-CM2 butinent autour du plan de travail pendant 4 semaines, en gagnant des points selon les travaux choisis ils sont passés de larves à nymphes, puis une fois abeille ils ont différentes fonetions: nettoyeusse, nourrice, ciriére, butineuse et reine!

Maitenant on prépare des exposés en group.

Egun Pamiela argitaletxekoak eta Euskokultur fundaziokoak ikastolan errezibitu ditugu. Mikro-ipuin txapelketan parte hartu ginuen eta ikastolako bi ikasle saristatuak izan dira. Saria Sustrai Colinaren eskuetatik ukan dute.

Aupa Johane, Gexan eta parte hartu duten guztiak!