LISA

Momentu huntan gurekin den Lisak berak idatzi eta marraztu ipuina kondatu digu.

BORDALEKO ARKITEKTURAKOEN BIXITA

Bordaleko arkitektura eskolako 3 gazte izan zaizkigu bisitan, errekan bizi diren abereez dakiguna biltzeko asmoz. Plazer handiz egin dugu saio bat haiekin frantses gelan.

Maélis, Laurent et Claire qui sont étudiants à Bordeaux sont venus à l’ ikastola pour nous  poser des questions sur la nature qui entoure. Ils nous ont demandé

de dessiner des animaux sauvages et d’ écrire où on les avait vus et avec qui.

JESSICA

2 astez ikastolan dugu Jessica, Jessica Arbonan sortu zen, aitatxi eta amatxi euskaldunak zituen bainan nola ez zioten euskara transmititu, Jessicaren ama hizkuntza frantsesa da.

Parada izan da guretzat gai horren inguruan partekatzea. Zergatik euskara ikasi nahi zenuen? Nola eta nun ikasi duzu? Norekin mintzo zira?

ARABA EUSKARAZ 2018

IPUIN ETA ILUSTRAZIO LEHIAKETA

1.urtetik gorakoek lehiaketan parte hartuko dugu, batzuek marrazkiak eginez eta besteek ipuinak.

GAIA ELKARTEA

04/06an Gaia elkartekoek zuhaitz landatzerat gomitatu gaituzte.

Gaia elkartekoek zurezko jostailuak eraikitzen dituzte hemengo zuhaitzak erabiliz.Trukean zuhaitz berriak landatuko ditugu Donoztirin!!

XORIEN OHANTZEA

Astelehen goiz batez ikastolara jin gira eta hor xori ttipiak ikusi ditugu.

Ez genuen batere espero hor izango zirela xoriak bainan gaur egun hemen dira gure ikastolan eta harro gira. Pierre erakasleak bere espaldetan hartu gaitu xorien ikusteko. Xori ama ikusi dugu xixariak emaiten.